23. marca 2012

Rotavátor - Kultivátor MTD T/205

V jednom diely seriálu Receptář prima nápadů ma zaujala reportáž, v ktorej predstavovali jednoduchý ručný benzínový rotavátor, ktorý dosť uľahčuje prípravu políčok, resp. záhonov na záhrade.


Predstavený rotavátor TEXAS Hobby 300B bol však najbližšie dostupný v internetovom obchode v Českej republike. V prípade jeho kúpy by nebol problém si ho nechať poslať i na Slovensko, avšak v prípade nejakej reklamácie v záručnej dobe by mohli vzniknúť komplikácie, predovšetkým s dopravou.

Tak som navštívil predajňu bauMax, v ktorej ma zaujal parametrami veľmi podobný rotavátor, resp. kultivátor MTD T/205, pre ktorého kúpu som sa po krátkom zvažovaní nakoniec aj rozhodol. (Technický popis rotavátora). V bauMaxe by nemali byť komplikácie ani s prípadnou reklamáciou v záručnej dobe.
(Doma som si na pokladničnom bloku všimol, že rotavátor je uvedený pod značkou OK MH40-45. Na internete som ale zistil, že sa jedná o totožný výrobok.)

Montáž rotavátora MTD T/205 bola jednoduchá - stačilo len primontovať držiak a dva kábliky. Po jeho zmontovaní bolo potrebné už len doliať motorový olej 10W30 a benzín 95 Natural, a rotavátor bol pripravený na prácu.

Rotavátor - Kultivátor MTD T/205

Rotavátor - Kultivátor MTD T/205

Rotavátor - Kultivátor MTD T/205

Práca s rotavátorom bola prekvapujúco rýchla. Príprava pôdy, ktorá by ručne trvala pár dni a bola by fyzicky dosť náročná, bola hotová za pár hodín, aj s väčšími prestávkami.

Rotavátor - Kultivátor MTD T/205

Ilustračné video z YouTube zachycujúce prácu s totožným rotavátorom MTD T/205.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára